برترین اخبار دنیای تکنولوژی
برترین اخبار دنیای تکنولوژی

برترین اخبار دنیای تکنولوژی

MsAg Group

کونیگ زگ رگرا هایپر کار خارق العاده

کونیگ زگ رگرا نه تنها یکی از غیرعادی‌ترین هایپرکارهای دنیاست بلکه یکی از قوی‌ترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود.


قوای محرکه هیبریدی پنهان شده زیر بدنه‌ی کربنی زیبای این خودرو ترکیبی از یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربوی ۱۱۰۰ اسب بخاری با سه پیشرانه الکتریکی که ۷۰۰ اسب اضافی تولید می‌کنند است. قدرت مجموع و ترکیبی این هایپرکار به ۱۵۰۰ اسب بخار می‌رسد که تنهایی به اکسل عقب منتقل شده و مستقیماً توسط قوای محرکه به جلو رانده می‌شود.  


کونیگ زگ این طراحی را دایرکت درایو نامیده و ادعا می‌کند این سیستم در مقایسه با گیربکس‌های سنتی باعث کاهش اتلاف انرژی تا حد ۵۰ درصد می‌شود. مجموعه باتری ۹.۲۷ کیلووات ساعتی مایع خنک این خودرو نیز نیروی لازم برای جنب‌وجوش سه پیشرانه الکتریکی را فراهم می‌کند.


همان‌گونه که انتظار دارید پرفورمنس رگرا نفس‌گیر است: شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۶ ثانیه‌ای و شتاب صفر تا ۴۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۲۰ ثانیه‌ای تنها گوشه‌ای از هنرنمایی‌های این هیولا می‌باشند. علیرغم وزن بالای مجموعه باتری و پیشرانه‌های الکتریکی، رگرا تنها ۱۶۲۸ کیلوگرم وزن دارد.


کونیگ زگ پیش از تمامی ۸۰ دستگاه پیش بینی شده برای تولید را فروخته بنابراین اگر شما به دنبال یک دستگاه از این خودرو هستید بهتر است منتظر بازار دست‌دوم‌ها بمانید.


آقای JWW شانس راندن یکی از ابتدایی‌ترین نمونه‌های رگرا در فستیوال گوودوود ۲۰۱۸ را پیدا کرده است و به ما احساس راندن چنین هیولای قدرتمند با یک‌دنده را نشان می‌دهد.

قدرت سرعت زیبایی یعنی کونیگ زگ رگرا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد