برترین اخبار دنیای تکنولوژی
برترین اخبار دنیای تکنولوژی

برترین اخبار دنیای تکنولوژی

MsAg Group

اصیل و سریع فورد جی تی

نسل جدید سوپراسپرت فورد در GT سالها قبل و در نمایشگاه دیترویت 2015 رونمایی شد، همچنین این خودرو در برنامه گرند تور توسط جِرِمی کلارکسون نیز طی یک مسابقه تلویزیونی در نیویورک تست شد.
  
Rules Of Owning A Ford GT | Top Speed
این خودروی بسیار گران قیمت و منحصربفرد، اولین بار در سال ۱۹۶۴ میلادی به نمایش عمومی درآمد. نسل جدید سوپراسپرت فورد GT سالها قبل و در نمایشگاه دیترویت 2015 رونمایی شد، همچنین این خودرو در برنامه گرند تور توسط جِرِمی کلارکسون نیز طی یک مسابقه تلویزیونی در نیویورک تست شد.


این خودروی بسیار گران قیمت و منحصربفرد، اولین بار در سال ۱۹۶۴ میلادی به نمایش عمومی درآمد. به لطف تغییرات انجام گرفته، پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر اکنون ۶۶۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. زیربندی خودرو به روزرسانی شده تا فرمان پذیری و میزان لرزش بدنه بهبود یابد. علاوه بر این، سیستم اگزوز آکراپوویچ، که پیش تر به عنوان یک آپشن ۱۰ هزار دلاری موجود بود، به صورت استاندارد در فورد جی تی جدید نصب شده است. به علاوه صدای جذاب پیشرانه، سیستم اگزوز جدید ۴ کیلوگرم از وزن خودرو را کاهش می دهد.

Rare 2017 Ford Gt For Sale No Reserve Scottsdale Auction

به لطف تغییرات انجام گرفته، پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر اکنون ۶۶۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. زیربندی خودرو به روزرسانی شده تا فرمان پذیری و میزان لرزش بدنه بهبود یابد. علاوه بر این، سیستم اگزوز آکراپوویچ، که پیش تر به عنوان یک آپشن ۱۰ هزار دلاری موجود بود، به صورت استاندارد در فورد جی تی جدید نصب شده است. به علاوه صدای جذاب پیشرانه، سیستم اگزوز جدید ۴ کیلوگرم از وزن خودرو را کاهش می دهد.

Ford GT Supercar | Ford Sports Cars | Ford.com

اگرچه فورد GT ازلحاظ قدرت در پس فراری ۴۸۸ با ۶۶۰ اسب بخار و مک‌لارن ۶۷۵ با ۶۶۵ اسب بخار قرار می‌گیرد اما این قدرت توسط پیشرانهٔ کوچک‌تری تولید می‌شود که چند صد سی‌سی حجم کمتر و دو سیلندر کمتری نسبت به این دو رقیب دارد. علاوه بر این، فورد GT با قیمتی بیش از ۴۰۰ هزار دلار بفروش خواهد رسید که به میزان قابل‌توجهی بیشتر از قیمت ۲۵۰ هزار دلاری فراری و ۳۵۰ هزار دلاری مک‌لارن است و فورد را به سوپراسپرت خاص‌تری تبدیل می‌کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد