برترین اخبار دنیای تکنولوژی
برترین اخبار دنیای تکنولوژی

برترین اخبار دنیای تکنولوژی

MsAg Group

بی‌شک یکی از خبرسازترین خودروهای چند سال اخیر مک لارن ۷۲۰S است که به جرات می‌توان گفت جزو بهترین سوپرکارهای چند دهه‌ی اخیر می‌باشد. با معرفی این خودرو می‌توانستیم حدس بزنیم که نسخه‌ی روباز آن نیز وارد بازار خواهد شد و حالا فرصت رانندگی با ۷۲۰S اسپایدر فراهم شده است.

McLaren 720S - Wikipedia

همانند تمامی محصولات مک لارن، ۷۲۰S اسپایدر هسته‌ای کربنی داشته و به همین خاطر استحکام باورنکردنی‌ای دارد. مونوکیج II نسخه‌ی کوپه اصلاح شده تا پذیرای سقف سخت تاشدنی باشد. این ساختار هم‌اکنون مونوکیج II-S نامیده می‌شود و توجه ویژه‌ای هم به حفاظت از سرنشینان در زمان چپ شدن خودرو داشته است.

  

مک لارن با شتاب فوق العاده ای که معادل 2.9 است هوش از سر علاقه مندان به خودرو و مشتریان خود برده علاوه بر آن زیبایی و راحتی بی نظیری که این خودرو به سرنشینان خود میدهدبه طرفداران این خودرو اضافه میکند .درو اضافه میکند .  

McLaren 720S Spa 68 By MSO Honors Company's First F1 Win

وزن فوق العاده کم  مک لارن این اجازه را میدهد تا در عین رانندگی سریع استحکام و فرمان پذیری را راحت تر میکند و حس سبکی و سرعت را که دار عین حال با استحکام فراوانی همراه شده به مخاطب خود انتقال دهد تا مک لارن از رقبای قدرتمند خود  نظیر لامبرگینی اونتادور، فراری 488 و استون مارتین  دی بی 9 بهتر و قوی تر و سریعتر از آنها به نظر برسد .

2017 McLaren 720S Velocity by MSO - Interior - 1 - 2560x1600 ...

در نهایت باید به موتور 4 لیتری آن اشاره کرد که حدود 710 اسب بخار نیرو تولید میکند و قلب تپنده این هایپر کار فوق العاده است این موتور از فناوری پیشرفته ای بر خوردار است که اجازه میدهد تا این خودرو تا سرعت 341 کیلومتر بر ساعت پیش برود

McLaren 720S Track Pack is your new track day weapon

مک لارن یعنی اصالت زیبایی قدرت و سرعت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد