برترین اخبار دنیای تکنولوژی
برترین اخبار دنیای تکنولوژی

برترین اخبار دنیای تکنولوژی

MsAg Group

اصل قدرت یعنی داج چلنجر

در سال 2015 ، داج تصمیم گرفت تا اسب بخار قدرت بیشتری به ترکیب Challenger اضافه کند و دو Challenger جدید با مهندسی و طراحی SRT منتشر کرد - Dodge Challenger SRT 392 و Dodge Challenger SRT Hellcat.

German Tuner Spruces Up Dodge Challenger R/T Scat Pack Widebody ...

 

 

"SRT" مخفف "Street and Racing Technology" و یک گروه اتومبیل با کارایی بالا در Dodge است که برای بهینه سازی عملکرد خودرو ، قطعات ویژه ای را طراحی می کند. این زمان با شروع "تیم ادم خائن" شروع شد که Dodge Viper شروع به کار کرد ، و برای اولین بار از موتورهای کرایسلر SRT8 به عنوان سکوی موتور شروع استفاده کرد.

Amazon.com: Vicrez VZ Style Front Bumper Splitter vz100661 | Dodge ...

مشخصات موتور و آهنگ بار Aventura 2016 Challenger SRT 392 2

موتور HEMI 392 اینچ مکعب در سال 2005 توسط کرایسلر توسعه یافته و دارای قدرت محافظتی از 525 اسب بخار و گشتاور 510 اسب بخار است. هنگامی که آنها شروع به قرار دادن موتور در وسایل نقلیه ، یعنی SRT8 Dodge Charger ، Chrysler 300C و Jeep Grand Cherokee کردند ، این اسب بخار دوباره به 470 اسب بخار شماره گیری شد.

2020 Dodge Challenger for sale near Riverside, Corona, CA

اکنون در نسل سوم Dodge Challenger ، این موتور یک موتور 6.4 لیتری V8 SRT HEMI است که 485 اسب بخار قدرت و 475 پوند فوت گشتاور تولید می کند. موتور مشابه با سیستم چند جابجایی (MDS) نیز موجود است که به بهبود مصرف سوخت کمک می کند.


خریداران این امکان را دارند که موتور را به یک گیربکس دستی شش سرعته TREMEC یا گیربکس اتوماتیک هشت سرعته TorqueFlite جابجا کنند. Dodge Challenger SRT 392 هنگام اتصال به گیربکس اتوماتیک ، دارای سوخت مصرفی در شهر / بزرگراه MPG 15/25 MPG است که با توجه به تمام توان آن ، بسیار خوب است.

Used Dodge Challenger ad : Year 2020, 10 km | Reezocar

Dodge Challenger SRT 392 با حداکثر سرعت 182 مایل در ساعت برخورد می کند و می تواند از 0-60 مایل در ساعت در 4.2 ثانیه سرعت بگیرد که 1.2 ثانیه سریع تر از فورد موستانگ V6 است. همچنین قادر است در مدت زمان 12.6 ثانیه یک چهارم مایل را پوشش دهد. 1.1 ثانیه سریعتر از موستانگ.

Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye Widebody review: Business ...

ویژگی های بیرونی

همانند همتای خود ، Dodge Charger SRT 392 ، Dodge Challenger SRT 392 با قطعات با کارایی بالا ساخته شده است که باعث بهبود سواری آن می شود. Challenger SRT 392 در کمک فنرهای تعلیق با عملکرد بالا Bilstein برای یک سواری محکم با بهبود تعادل ، توانایی حرکت در گوشه ، و پاسخگو بودن فرمان ساخته شده است.


برای سلطنت در اسب های Challengers 485 تحت کاپوت ، Challenger SRT 392 به بسته ترمز SRT Track Pack مجهز شده است که شامل ترمزهای عملکرد Brembo است. این ترمزهای ویژه روتورهای دو شکاف و تهویه با کالیپرهای شش پیستونی هستند که در قسمت جلویی 15.4 اینچ و در قسمت عقب 13.8 اینچ هستند. طراحی پیچیده آنها باعث بهبود مدیریت گرما ، ظرفیت حرارتی و ماندگاری می شود.


به لطف محورهای آلومینیومی Challenger ، چرخ های آلومینیومی جعلی 20 اینچی SRT ، و اجزای پیشرفته پیشرانه ، Challenger SRT 392 سبک تر و آیرودینامیکی تر از همیشه است. مطمئناً ، این ظاهر پر جنب و جوش با نشان ها و لوازم زیبایی مانند Challenger Grille Badge ، SRT 392 HEMI Fender Badge ، نشان "SRT" و نوارهای مسابقه دوگانه (اختیاری) کامل نخواهد بود.


ویژگی های داخلی

صندلی های Dodge Challenger 2016 تا پنج نفر و Challenger SRT 392 دارای ترکیبی منحصر به فرد از مواد کلاس کلمه ای و فناوری الهام بخش مسابقه است تا کابین را بیشتر شبیه کابین خلبان کند. داج آیکون های آزمایش شده با زمان را به ارمغان می آورد و آنها را با سرعت نمایش روز مدرن با نمایشگر اطلاعات درایور تنظیم مجدد 7 اینچی Class-Exclusive درایور ، دوباره بهبود می بخشد. صندلی های جلو گرم و تهویه شده و کلیه صندلی ها در چرم حق بیمه لاگونا پوشانده شده است. Aventura 2016 Challenger SRT 392 Interior


سرگرمی و صدا

Dodge Challenger SRT 392 دارای سیستم صوتی عالی است که درایورها می توانند از موتور بلند و قدرتمند بشنوند. مانند Challenger SRT Hellcat ، Challenger SRT 392 دارای سیستم صوتی 18 بلندگو با دو ساب ووفر است. رانندگان می توانند تنظیمات سرگرمی را به راحتی از طریق صفحه لمسی 8.4 اینچی کنترل کنند که می تواند برنامه های ناوبری GPS و Uconnect را نیز نمایش دهد. مانند بسیاری از اتومبیل های مدرن با فناوری پیشرفته ، Bluetooth Voice Command نیز برای ارتباط هندزفری درایور در وسیله نقلیه ادغام شده است.


شخصی

مدل Challenger SRT 392 2016 در دوازده رنگ از جمله رنگ ویژه Mopar 2016 ، Go Mango عرضه می شود و خریداران نیز چهار رنگ مختلف داخلی را انتخاب می کنند. صحبت از Mopar ، بسیاری از قسمت های عملکردی ساخته شده توسط Mopar در دسترس Dodge Challenger است ، مانند سیستم های ورودی هوای سرد ، سیستم های اگزوز Cat-Back ، چرخ های عملکرد سبک و غیره.


ایمنی ، قیمت گذاری و ضمانت

تقریباً هر ویژگی ایمنی و ایمنی موجود در Dodge Challenger SRT 392 وجود دارد. دارای 3 سال ضمانت و 36000 مایل با ضمانت محدود اساسی است ، هر کدام که اول باشد ، یک ضمانت پیشرانه 5 ساله / 60،000 مایل ، کمک در کنار جاده برای 5 سال یا 100،000 مایل ، و پوشش زنگ زدگی برای مدت مشابه. MSRP برای مدل Dodge Challenger SRT 392 با قیمت 50،195 دلار شروع می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد